۲۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۳۸

بخشی:

تذکر لسانی اساس کار ستاد امر به معروف است

تذکر لسانی اساس کار ستاد امر به معروف است

اصفهان – خبرگزاری مهر: دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان گفت: تذکر لسانی اساس کار ستاد امر به معروف است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بخشی ظهر سه شنبه به مناسبت فرا رسیدن روز 21 تیرماه (روز عفاف و حجاب) و فعالیت‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اظهار داشت: بیشتر برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر متوجه کودکان و دانش‌آموزان به ویژه دختران دانش‌آموز است که در این راستان اهمیت حفظ حجاب به عنوان یک گوهر معنوی برای این عزیزان تشریح می‌شود.

وی  در مورد موازی کاری این ستاد با برخی از دستگاه‌ها تاکید کرد: درصورتیکه این موازی کاری در امور خیر باشد اشکال خاصی وجود ندارد، اما اگر این امر سبب صرف هزینه‌های اضافی شود تلاش می‌کنیم هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها انجام شود.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان تصریح کرد: با نظر‌سنجی‌های انجام شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکر عموم مردم از عملکرد فعالان این ستاد رضایت کامل دارند.

وی با اشاره به اینکه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر از معاونت‌‌های تشکل‌های مردمی، ادارات، کارخانجات و مراکز آموزشی، سازمان‌های اجرایی، فرهنگی و امور بانوان تشکیل شده است، تصریح کرد: ستاد احیاء یک مجموعه مردمی است که در ابتدای انقلاب و به دستور امام (ره) تشکیل شد.

بخشی در مورد  معاونت تشکل‌های مردمی به عنوان زیرمجموعه ستاد که موضوع امر به معروف و نهی از منکر را در مساجد، هیئت‌های مذهبی و بخشی از اصناف بازار دنبال می‌کند، تصریح کرد: مشاوره رایگان برای خانواده‌ها و راه‌اندازی سایت (راه بهشت) نیز از جمله اقدامات معاونت فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ارائه نرم‌افزارهای راه بهشت، بچه‌های بهشت و سیره دریا دلان را از دیگر اقدامات فرهنگی ستاد عنوان کرد و گفت: این نرم‌افزارها به صورت رایگان ارائه شده است.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان ادامه داد: فرهنگ عفاف و حجاب به طور صرف مربوط به بانوان نیست و تمام زنان و مردان باید عفیف باشند.

وی با اشاره به تعاملات انجام شده بین سایر دستگاه‌ها و ستاد امر به معروف و نهی از منکر و همایش مشترک‌ستاد امر به معروف، فرماندهی نیروی انتظامی و برخی از رده‌های بسیج گفت: این برنامه امروز،یک ساعت پیش و یک ساعت پس از مغرب در حوالی پل خواجو انجام می‌شود.

بخشی بیان داشت: برای جا انداختن چادر به عنوان حجاب برتر اقدامات مشترکی بین آموزش و پرورش و ستاد امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

کد خبر 1646908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha